Saturday 26 September 2015

30 χρόνια εκκλησιαστικής διακονίας


Σήμερα, Εορτή της Μεταστάσεως του Αγίου ενδόξου Αποστόλου και Ευαγγελιστού Ιωάννου του Θεολόγου, εορτάζει ο παρών ιστολόγος τη συμπλήρωση 30 χρόνων εκκλησιαστικής διακονίας.


Ήταν μια ημέρα σαν τη σημερινή, 26 Σεπτεμβρίου 1985, όταν εισήλθα λαϊκός, ενωρίς το πρωΐ, στον πανηγυρίζοντα Ι.Ν. Αγ. Ιωάννου Θεολόγου Νέων Σεπολίων, της Ι.Μ. Περιστερίου στην Αθήνα. Η τελετή ήταν κάτι σαν προσωπική μου Πεντηκοστή. Λίγες ώρες αργότερα βγήκα από το Ναό κληρικός!


Ήμουν ιδιαίτερα ευτυχής κι ευλογημένος να συνοδεύομαι και στην είσοδο και στην έξοδό μου από το Ναό από την καπετάνισσα Βιργινία, στην οποία οφείλω πολλά. Όμως πάνω απ’ όλους οφείλω την εκκλησιαστική μου ζωή και διακονία στον Άγιο Τριαδικό Θεό μας, που μου προσέφερε απλόχερα τις πνευματικές δωρεές και τη χάρη Του, για να μπορώ να Τον υπηρετώ στο Ιερό Θυσιαστήριο, στην Ενορία, στον αγαπημένο μου Ελληνισμό της Διασποράς.

3 comments:

Unknown said...

Συγχαρητήρια πατηρ!

Α. Παπαγιάννης said...

Ας δοξάσουμε λοιπόν τον Θεό για τα τριάντα αυτά χρόνια, για την χαρά που είχαμε να διασταυρωθούν οι δρόμοι μας και να συμπράξουμε στην Ουαλία, και να ευχηθούμε πολλές ακόμη δεκαετίες διακονίας στο μέλλον, πάντα γόνιμες και δημιουργικές. Τις ευχές μας στη Βιργινία και τα παιδιά.

Konstantinos said...

Νὰτὰ χιλιάσεις, ἀδελφέ, τὰ χρόνια τῆς ζωῆς καὶ ἱερατείας Σου. Κι ἡ καπετάνισσα νὰ μεριμνᾶ ὥστε ν᾿ ἀπαγκιάζετε σὲ εὔδειους λιμένες μετὰ τὶς πολλὲς καὶ ποικίλες τρυκιμίες ποὺ ἀντιμετωπίζει, σχεδὸν σὲ καθημερινὴ βάση, ἕνας ποιμενας παπα-κωνσταντῖνος ἀπὸ τῆ χειμαζομένη Σκοπελο