Wednesday 31 August 2011

Μονόγραμμα

H σχέση μου με τον Οδυσσέα Ελύτη πάει πολύ πίσω στο χρόνο. Ήμουν μαθητής στο Λύκειο όταν τον πρωτοανακάλυψα και συνειδητοποίησα την ύπαρξή του στο χώρο τον Ελληνικών Γραμμάτων. Αργότερα, στα φοιτητικά μου χρόνια στην Αθήνα, κατάφερα να τον γνωρίσω προσωπικά. Αποτέλεσε από την αρχή της «γνωριμίας» μας σπουδαία πηγή έμπνευσης για εμένα, όχι μόνο ποιητικής, αλλά και εθνικής - πατριωτικής και γενικώτερα. Νομίζω πως έχω διαβάσει ό,τι έχει εκδοθεί από εκείνον και αποκτώ μετά μανίας ότι έχει γραφεί για εκείνον από άλλους.




Μου αρέσει δε να ακούω τη φωνή του να απαγγέλει κι επίσης με ενδιαφέρει να ακούω και άλλους να απαγγέλουν την ουράνια ποίησή του. Πριν λίγες ημέρες, ανακάλυψα στο διαδίκτυο την θεσπέσια τούτη απαγγελία του Ελυτικού Μονογράμματος από την Ιουλίτα Ηλιοπούλου. Έγινε κατά την εκδήλωση προς τιμήν του Ελύτη στη Σίκινο, το Σάββατο 6 Αυγούστου 2011. Στο πιάνο ο Γιώργος Κουρουπός. Σας διαβεβαιώνω πως θα είναι τα πέντε πιο πλούσια λεπτά της σημερινής ημέρας για όσους αποφασίσουν να την ακούσουν!!!

No comments: